Saturday 18 June 2011

Coklat

Aku bersama adikku cuba meluaskan minat kami dan ingin berkongsikan kepada sesiapa yang berminat dengan hasil kami ni...

Semua yang aku dah uploadkan kat sini hasil olahan kami sendiri..cuma aku tak cukup masa saja nak update..terlalu banyak kerja aku...tapi dah minat bersama semangat waja dari insan tersayang buat aku bertambah bersemangat...hope dia akan terus bersemangat...

Untuk adik aku, hope ini dapat dijadikan suatu cabaran untuk terus maju ke hadapan..

untuk anak-anak tersayang, harap korang dapat memahami kerja mama dan sentiasa ingat bahawa mama sayangkan kalian.. apa yang mama lakukan hari ini adalah untuk kesengan korang pada masa akan datang..
Coklat ni aku buat khusus kat hubbyku tersayang sempena hari bapa..comelkan kotak tu...love lagi, camner aku sayang kat dia..hehehe..bole tempah..coklat straberry tu ada isi kat dalam..sedap...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...